2024 р
" Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"
" Медіаосвіта та медіаінформаційна грамотність в інноваційному освітньому менеджменті"
"Педагогіка партнерства : сутність, основні принципи"
" Небайдужі: базові емоційні потреби та соціальна взаємодія"
" Контрольно-аналітична діяльність педагога НУШ"
2023р.
" Розвиток професійних компетентностей "
" Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"
" Освітня програма підвищення кваліфікації учителів ЗЗСО соціально та здоровязбережувальної освітньої галузі"
" Розвиток життєвих компетентностей учасників освітнього процесу"" Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"
" Освітня програма підвищення кваліфікації учителів ЗЗСО соціально та здоровязбережувальної освітньої галузі"
" Система національно-патріотичного виховання в освітніх закладах"
" Барабанна фасилітація взаємодії дітей, батьків та учителів"
" Культура популяризації науки в сучасних інтернет -медіа"
"Зовнішнє оцюнювання якості освіти як інструмент удосконалення функціонування закладу освіти"
2022р
" Програма підвищення кваліфікації практичнх психологів і соціальних педагогів"
" Формування готовності педагогів до впровадження інклюзивного навчання"
" Попередження стресових перевантажень учасників освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання"
" Емоційне вигорання та професійна деформація працівників освітніх організацій"
2021р
" Емоційне вигорання та професійна деформація працівників освітніх організаці"
" Дизайн-мислення в роботі педагога"
Немає коментарів:
Дописати коментар